SOSYAL MEDYA NEDİR? NEDEN ÖNEMLİDİR?

ŞARKTAN GARBA

Yıl bilmem kaç... sana hasretim,
Vakit ruhların beklediği mahşer vakti kalplerimiz karşılaşmış
Sonra dünya ya yollanmışım çırılçıplak ve sensiz
Dün gece yine dertleşiyordum Yıldızlar ile

Doyum olmaz muhabbetin gitmiş
Yıldızlarla bakışa bakışa anlaştık.
Sen yoktun konuşmayı unutmuşum, yazmayı, çizmeyi
Ruhum hırçın dalgalar gibi sana çarpmakta

Şehirler sensiz, sessiz, çaresiz
Almış bir hastalık dünyayı, onu seyrederler
Ben içimdeki seni seyrederim ışıksız odalarda
Sigaram biter... gece biter... zaman biter

Kendimden geçmişim ey yar gel!
Kayboluyorum Dünya’lar ve dünün yalanlarına
Hasretiyim gözlerine, hasretiyim bir bakışına
Hasretim şiirlere, bir mısra bir yudum şiire

Sen yazdırırsın ancak bahar, aşk, çocuk şiirlerini
Kalemim hicran yazar, yüreğim ateş saçar
Bedenim şarktan garba seni arar
Esirgeme benden merhametli yüreğini

Geceler sabah olmaz ay bana gülmez
Dereler çağlamaz. Toprak çiçek açmaz
Kitaplar okunmaz. Bebeler büyümez
Dün geçmez yarınlara gel Karçiçeği
Muhammed Furkan ÖNER

Yorumlar